2023 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша » Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы "Средняя школа № 22" отдела образования по городу Усть-Каменогорску коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
"№22 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (7232) 50-24-94
Есеп бөлімі:
+7 (7232) 78-96-51
Нашар
көрушілер нұсқасы
29
Наурыз
2024

2023 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша

«№ 22 орта мектеп» КММ 
 2023 жылға арналған мемлекеттік қызметтер 
көрсету мәселелері бойынша.
1. Жалпы ережелер.
1) Көрсетілетін қызметті беруші туралы мәліметтер.
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының Өскемен қаласы бойынша білім беру бөлімінің «№ 22 орта мектебі» КММ мемлекеттік мекемесі Шығыс Қазақстан облысының, Өскемен қаласының аумағында мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру жүйесінде білім беруді жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады , М.Тынышпаев көшесі, 120 мекенжайы бойынша орналасқан
2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат:
«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 31 қаңтардағы № 39/НҚ бұйрығына (ҚР ӘҚБК-нің 2021 жылғы 25 қарашадағы № 407/НҚ бұйрығы жаңа редакцияда) сәйкес Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№ 22 орта мектебі» КММ Шығыс Қазақстан облысының білім басқармасына тегін негізде келесі мемлекеттік қызметтерді көрсетті:
  1. Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау - 1-сынып - 66, 10-сынып - 11;
  2. Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алМамыртын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау - 3;
  3. Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру - 6;
  4. Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну - 109;
  5. Аз қамтылған отбасы балаларының қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру - 50 мектеп жанындағы лагерь, 10 қала сыртындағы лагерь;
  6. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлері мен оларға теңестірілген тұлғаларға біліктілік санаттарын беру (растау) үшін аттестаттаудан өту үшін құжаттарды қабылдау - 6;
2. Көрсетілетін қызметті алушылармен жұмыс
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.
Мектептің ресми сайтында барлық мемлекеттік қызметтер бойынша ережелер мен стандарттар орналастырылатын 22-oskemen.mektebi.kz.
2) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылау туралы ақпарат.
2023 жылы мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылау өткізілмеген.
3) Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және басқалар).
«№ 22 орта мектеп» КММ әкімшілігі 604 адамды қамтитын мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы көрсетілетін қызметті алушыларды ақпараттандыру бойынша 5 түсіндіру іс-шарасын өткізді.
3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.
Мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына кезектiлiк проблемаларын шешу және кезектi қалыптастыру мен жұмыс iстеу және жолдама беру процесiн автоматтандыру мақсатында мектепке дейiнгi бiлiм берудiң барлық (100%) ұйымдарында кезектiлiктi автоматты бөлу және балабақшаларға жолдама беру жүйесi енгiзiлдi.
Жүйелерді Ұлттық білім беру дерекқорымен интеграциялау бойынша жұмыс жүргізілді. Ақпараттық жүйелерден алынған деректер НОБД-ға беріледі. Осылайша, білім беру мекемелерінің контингенті, персоналы туралы деректерді толтыру және ұсыну бөлігінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдері алынып тасталады.
«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі автоматтандырылған.
2023 жылдың 1 сәуірінен бастап облыста жалпы білім беретін мектептердің бірінші сыныптарына қабылдау бойынша құжаттарды қабылдаудың электрондық жүйесі жұмыс істей бастады. Бұл қызметті ата-аналар электрондық үкімет порталында www.egov.kz электрондық цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) арқылы алады. Өтініш беру 24/7 режимінде жүзеге асырылады, осылайша ата-аналар жұмыста немесе үйде болғанда мектепке онлайн режимінде өтініш бере алды. 2023 жылдың 1 сәуірінен 1 тамызына дейін мектепке 66 бала қабылданды.
Электрондық үкімет порталы арқылы 6 мемлекеттік қызмет толық автоматтандырылған.
Бұл бағыттағы жұмыс жалғасатын болады.
2) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.
2023 жылы қызметкерлер мемлекеттік қызметтер бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен жоқ.
3) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін нормативтік-құқықтық жетілдіру.
ҚР Білім және ғылым министрлігі 33 мемлекеттік қызмет көрсетуді реттейтін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын НҚА бекіту/өзгерістер енгізу бойынша бұйрықтар жіберді.
4. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат.
«№ 22 орта мектеп» КММ-де мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары тіркелген жоқ.
2) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына ішкі бақылау нәтижелері.
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 8 желтоқсандағы № 78 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын мемлекеттік бақылау қағидаларының 39-тармағына сәйкес (2021 жылғы 1 шілдедегі № 116 өзгерістерімен), Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы басшысының 2021 жылғы 21 желтоқсандағы № 521 бұйрығымен ведомстволық бағынысты ұйымдардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына бақылау іс-шараларының 2023 жылға арналған жоспары (бұдан әрі - Жоспар) бекітілді.
Жоспарға сәйкес 2023 жылы бұзушылықтар анықталған жоқ.
3) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган жүргізген мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау нәтижелері.
Әкімдіктің «Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасы» бағыты бойынша тиімділігін бағалаудың жалпы балы мүмкін болатын 100 балдың 90,52 балын құрайды.
5. Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттануын арттыру және одан әрі тиімділік перспективалары.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасының тиімділігін арттыру және қызмет алушылардың қанағаттану деңгейін төмендетуге жол бермеу шеңберінде Білім басқармасы мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша түсіндіру және ақпараттық іс-шаралар санын ұлғайтуды, тұрақты негізде нормативтік-құқықтық базаға мониторинг жүргізуді жоспарлап отыр.


Отчет деятельности КГУ «Средняя школа №22»

по вопросам оказания государственных услуг на 2023 год
1. Общие положения
1) Сведения об услугодателе.
Государственное учреждение КГУ «Средняя школа №22» отдела образования по городу Усть-Каменогорску коммуналдық мемлекеттік мекемесі является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим обучение в сфере образования в системе дошкольного, начального, основного среднего и общего среднего, образования на территории Восточно-Казахстанской области, города Усть-Каменогорск, по адресу улица М.Тынышпаева, 120.
2) Ақпарат о государственных услугах: 
Согласно приказу и.о. Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан «Об утверждении реестра государственных услуг» от 31 января 2020 года № 39/НҚ (в редакции приказа МЦРиАП РК от 25 ноября 2021 года № 407/НҚ) КГУ «Средняя школа №22» отдела образования по городу Усть-Каменогорску коммуналдық мемлекеттік мекемесі на бесплатной основе предоставила следующие государственные услуги:
  1. Прием документов и зачисление в организации образования, независимо от ведомственной подчиненности, для обучения по общеобразовательным программам начального, основного среднего, общего среднего образования – 1 класс - 66, 10 класс – 11;
  2. Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования – 3;
  3. Выдача дубликатов документов об основном среднем, общем среднем образовании – 6;
  4. Предоставление бесплатного и льготного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах – 109;
  5. Прием документов и выдача направлений на предоставление отдыха детям из малообеспеченных семей в загородных и пришкольных лагерях – пришкольный лагерь 50, загородный -10;
  6. Прием документов для прохождения аттестации на присвоение (подтверждение) квалификационных категорий педагогическим работникам и приравненным к ним лицам организаций образования, реализующих программы дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего, общего среднего, технического и профессионального, послесреднего образования – 6;
2. Работа с услугополучателями
1) Сведения об источниках и местах доступа к информации о порядке оказания государственных услуг.
На официальном сайте школы22-oskemen.mektebi.kz  размещены Правила и Стандарты по всем государственным услугам. 
2) Ақпарат о публичных обсуждениях проектов подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг.
В 2023 году публичные обсуждения проектов подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг не проводились.
3) Мерекелік іс-шаралар, направленные на обеспечение прозрачности процесса оказания государственных услуг (разъяснительные работы, семинары, встречи, интервью и иное).
Администрацией КГУ “Средняя школа №22” проведены 5 разъяснительных мероприятий по информированию услугополучателей о порядке оказания государственных услуг с охватом 604 человек.
3. Деятельность по совершенствованию процессов оказания государственных услуг
1) Результаты оптимизации и автоматизации процессов оказания государственных услуг.
В целях решения проблем очередности в детские дошкольные организации и автоматизация процесса формирования и функционирования очереди и выдачи направлений во всех (100%) организациях дошкольного образования внедрена система автоматического распределения очередности и выдачи направления в детские сады. 
Проведена работа по интеграции систем с Национальной образовательной базой данных (НОБД). Данные из информационных систем передаются в НОБД. Таким образом исключаются коррупционные риски в части заполнения и предоставления данных о контингенте, персонале учреждений образования.
Автоматизирована государственная услуга «Прием документов и зачисление в организации образования, независимо от ведомственной подчиненности, для обучения по общеобразовательным программам начального, основного среднего, общего среднего образования». 
С 1 апреля 2023 года в области начала работу электронная система приема документов по зачислению в первые классы общеобразовательных школ. Данную услугу родители получают на портале электронного правительства www.egov.kz посредством электронной цифровой подписи (ЭЦП). Подача заявлений осуществляется в режиме 24/7, таким образом родители, находясь на работе или дома, смогли подать заявление в школу в режиме онлайн. C 1 апреля по 1 Тамыза 2023 года в школу зачислено 66 детей.
Полностью через портал электронного правительства автоматизированы 6 государственных услуг.
Работа в данном направлении будет продолжена.
2) Мерекелік іс-шаралар, направленные на повышение квалификации сотрудников в сфере оказания государственных услуг.
 В 2023 году курсы повышения квалификации по госуслугам сотрудники не проходили.
3) Нормативно-правовое совершенствование процессов оказания государственных услуг.
Министерством образования и науки РК направлены приказы по утверждению/внесению изменений в НПА, определяющих порядок оказания государственных услуг, которые регулируют оказание 33 государственных услуг.
4. Контроль за качеством оказания государственных услуг
1) Ақпарат о жалобах услугополучателей по вопросам оказания государственных услуг.
В КГУ “Средняя школа №22” жалоб услугополучателей по вопросам оказания государственных услуг не зарегистрировано.
2) Результаты внутреннего контроля за качеством оказания государственных услуг.
В соответствии с пунктом 39 Правил государственного контроля за качеством оказания государственных услуг, утвержденных приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 8 декабря 2016 года № 78 (с изменениями от 1 июля 2021 года № 116), приказом руководителя коммуналдық мемлекеттік мекемесі от 21  декабря 2021 года № 521 утвержден План контрольных мероприятий за качеством оказания государственных услуг подведомственными организациями на 2023 год (далее – План).
Согласно Плана в 2023 году нарушений не выявлено. 
3) Результаты контроля за качеством оказания государственных услуг, проведенного уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
Общий балл оценки эффективности Акимата по направлению «Качество оказания государственных услуг» составляет 90,52 балла из 100 возможных.
5. Перспективы дальнейшей эффективности и повышения удовлетворенности услугополучателей качеством оказания государственных услуг.
В рамках повышения эффективности качества оказания государственных услуг и недопущения снижения уровня удовлетворенности услугополучателей Управлением образования планируется увеличить количество разъяснительных и информационных мероприятий по вопросу оказания государственных услуг, на постоянной основе проводить мониторинг нормативно-правовой базы.